Ανάληψη Ευθύνης Εαυτού

 Απόσπασμα από άρθρο της Lisa Lisa Transcendence Brown ☼

www.AwakeningToRemembering.com



Αγαπημένη οικογένεια της Αγάπης, 


Όχι πια δικαιολογίες Καλείσαι να ξυπνήσεις εντελώς.... αυτό δεν είναι διαπραγματεύσιμο πια.

Η νοοτροπία σου δημιουργεί την πραγματικότητα σου. Η ενέργεια σου δημιουργεί. Είσαι η ΠΗΓΗ όλων των πραγματικοτήτων, γιατί ξεκινούν, εκπορεύονται και εκπέμπονται από βαθιά μέσα σου.  "Αυτό το εκεί έξω" είναι το δικό σου ολόγραμμα που έγινε στερεό έτσι ώστε να έχεις κάτι χειροπιαστό για να σου δείξει τι κρατάς μέσα σου.

Η ανθρώπινη σου όψη κρατά δυαδικότητα & αντιμαχόμενα πιστεύω. Είμαι αγάπη αλλά σε μισώ/σου ρίχνω το φταίξιμο. Είμαι φως αλλά έχω σκοτάδι. Είμαι σε αφθονία αλλά δεν έχω αρκετά. Σε σέβομαι αλλά κανείς μας δεν αξίζει. Είμαι υπεύθυνος αλλά αυτοί φταίνε. Είμαι δυνατή αλλά περιμένω κάποιον να με σώσει. Είναι κυρίαρχοι αλλά τους λυπάμαι. Είμαι ευτυχισμένος αλλά δεν έχω/είμαι αρκετά. Δεν κρίνω αλλά κοίτα τους. Είμαι αρκετή αλλά χρειάζομαι κάτι άλλο για να είμαι ευτυχισμένη....

Αυτές οι αντιμαχόμενες εκπομπές δημιουργούν τον κόσμο του καθενός. Οι ανθρώπινες όψεις δεν κατανοούν ότι αυτά τα υποσυνείδητα κρυμμένα προγράμματα είναι πεποιθήσεις... και η κάθε συχνότητα στεγάζεται μέσα στο σώμα, η ενέργεια είναι η συναισθηματική απελευθέρωση αυτής της πεποίθησης, η σκέψη είναι η ακουστική εκπομπή αυτού του προγράμματος/συχνότητας ..... αν τρέχει μέσα σου, αν το πιστεύεις, αν το αγνοείς/προσπαθείς να μην το ακούς, εξακολουθεί να δημιουργεί τον κόσμο της υλικής σου πραγματικότητας.  Γίνεσαι συνειδητός ολόκληρου του υποσυνείδητου σου. Μετά από λίγο γίνεσαι εντελώς συνειδητή στα ΠΑΝΤΑ ταυτόχρονα που βρίσκονται μέσα σε ολόκληρο το πεδίο της συνειδητότητας σου.

Δεν γίνεται να μην ΕΙΣΑΙ σε πλήρη αφθονία και να εξακολουθείς να αισθάνεσαι/πιστεύεις/εξακολουθείς να επιτρέπεις/κάνεις λιγότερα..


Η Θεϊκή Ουσία της Ψυχής μεγαλώνει με κάθε αναπνοή. Η δύναμη, τα έμφυτα/φυσικά σου δώρα, η λάμψη και η ανώτερη σου φωτο-νοημοσύνη, η ικανότητα να είσαι σε πολλές διαστάσεις ταυτόχρονα, ως εξαιρετικό ΦΩΤΟ-ΟΝ εδώ, είναι μια ΕΥΚΑΙΡΙΑ στην κάθε στιγμή … όπου τα πάντα είναι ΔΩΡΟ όταν η καρδια σου ειναι ανοικτή και βλέπεις μέσα από τα μάτια του Ανώτερου εαυτού σου/όψεις της ψυχής σου από μέσα σου.

Η επιστροφή στη αγνότητα, η επιστροφή σε ξεχασμένες υπάρξεις, η επιστροφή στην αγάπη, την θεϊκότητα, την ακεραιότητα, την πλήρη αφθονία και τις πιο έξοχες ιερές πραγματικότητες, αναμένουν όλους όσους είναι αληθινά έτοιμοι να τις αγκαλιάσουν και να τις εξωτερικευσουν.  

Επέλεξε σε ποια διάσταση/χρονογραμμή ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ… εστίασε την προσοχή σου σε αυτή και κρατα την καρδιά και τον νου σου ορθάνοικτα. Πίστεψε πίστεψε πίστεψε και γνώριζε με όλη σου την καρδιά. Την στιγμή που γίνεσαι ασυνείδητος/η, επιστρέφεις αυτόματα και ξανά έχεις τη εμπειρία του παλιού… μέχρι που να μην επιστρέφεις στο ασυνείδητο… επειδή είσαι παρών και παρατηρείς τον εαυτό σου και τα πάντα γύρω σου… μέσα στο δικό σου πεδίο της υπερ συνείδησης… Κλείσε τα μάτια και διεύρυνε την ενέργεια σου προς τα έξω. Η πραγματικότητα σου, η επιλογή σου, ο κραδασμός σου, η εκπομπή/μετάδοση σου υλοποιημένη σε φυσική μορφή.

Με πρόθεση ξανα-συντονίσου σε ανώτερο κραδασμό από πριν. Η παρουσία σου απαιτείται. Άσε την επίκριση και τη μάχη να φύγουν. Δεν τα χρειάζεσαι πια. Είσαι ελεύθερη/ος όταν το επιτρέψεις στον εαυτό σου. 



Lisa Transcendence Brown ☼

www.AwakeningToRemembering.com


Μετάφραση

Evi New Earth, www.newrreal.com




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Προγράμματα Παλιάς κ Νέας ΓΗΣ Feb.2024

ΥΠΑΡΞΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΓΗ